Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Juvelpakke
Gør din våbensamling flot at se på, og spar penge med Juvelpakken. Denne pakke låser op for Emerald-, Cobalt-, Amethyst-, Platinum-, Topaz-, Cyan- og Ruby-våbenudseenderne. Disse overflader kan bruges på alle våben udgivet til og med sæson 4.