CIA ved, at Kataris 26-oprøret aldrig vil opnå kontrol over Bolivia, hvis Unidad-militærstyrken bliver ved med at arbejde sammen med Santa Blanca-kartellet. Ghosts må splitte denne alliance ved at afsløre, at den mystiske El Comandante i al hemmelighed planlægger at forråde Santa Blanca. - Destabilisér alliancen mellem kartellet og Unidad i 3 eksklusive missioner!