Hold dig et skridt foran kartellet, og skil dig ud fra andre spillere ved at bruge dine GR-credits klogt. Credits lader dig købe kostumer, våben, køretøjer, bonusser og meget andet. Denne credit-pakke indeholder 1600 GR-credits. Få 100 ekstra credits gratis, og få i alt 1700 GR-credits!