Toby's Dream DLC
Oplev Tobys Drøm, et særligt bonus-niveau i Trine 4: The Nightmare Prince. Hunden Toby, sidst set i Ni Pergamenter, har sit eget eventyr i Heatherwood Hall med De Tre Helte! Følg Tobys potespor og hjælp ham med at finde alle godterne som ligger gemt i slottet og slotshaverne. For at få adgang til Tobys Drøm, færdiggør Prinsens Drøm-niveauet i Trine 4: The Nightmare Prince og find Tobys Drøm i kortet over niveauer.