Titanium Ted - Awesomenauts Assemble! Kostume
ADVARSEL: Du vil ikke kunne bruge dette indhold, hvis du ikke også ejer "Ted McPain"-indholdet. Du SKAL eje Ted McPain-indholdet for at kunne bruge dette kostume i Awesomenauts Assemble! Dette indhold vil låse op for et kostume til Ted McPain i Awesomenauts Assemble! Dette premiumkostume kommer med et helt nyt, fuldt tilpasset stemmesæt.