Den hurtigste måde at klare din pilotuddannelse på! Jump Start-indholdet hjælper dig med at komme ind i kampen hurtigere ved øjeblikkeligt at låse op for alle titan- og pilot-taktikker. Indholdet indeholder også 500 tokens, så du kan låse op for oppakninger og kosmetiske muligheder, samt 10 2x XP-tokens, der fordobler det antal XP, du får i kampene.