Tilføjelsen "Vogterprøverne"
Det er træningsdag i Ræverød! Lucky vender tilbage til sin største udfordring nogensinde i “Vogterprøven” – et spændende nyt kapitel i Super Lucky’s Tale. Da Lucky har reddet Gælleøen, beslutter hans storesøster Lyra, at han nu må følge sin skæbne og begive sig ud på rejsen for at blive en ægte vogter. Lyra får hjælp fra et par livlige venner fra Tidernes Bog, og sammen skaber de nogle monumentale udfordringer, som kun en ægte vogter kan klare. Med din hjælp skal Lucky gennemføre den barske træning ved at løse hovedbrud, hoppe, grave sig ned og rulle – det bliver hårdere end den vildeste træningsmontage! På vejen møder du tossede figurer, og du skal klare platformudfordringer, besejre svære bosser og løse hjernevridende hovedbrud, så du endelige kan stå side om side med Lyra som en officiel vogter af Tidernes Bog. “Vogterprøven” byder også på nye finurlige kostumer og tilbehør til Lucky. Lås op for dem med alle de mønter, du har sparet op, og tag det kostume på, der bedst passer til din personlighed, i Lucky mest moderigtig eventyr nogensinde.