Tibetan Quest: Beyond World's End (Xbox Version)
"Da du vinkede farvel til din kære niece, som for tre uger siden drog afsted på en arkæologitur til Tibet, kunne du umuligt have forudsagt de dramatiske begivenheder, der skulle til at ske. I går modtog du et mystisk brev, hvori du fik at vide, at Larisa og hendes hold var blevet væk i en snestorm. Uden at tøve forlader du dit gods for at komme din protegé til undsætning. Beboerne i Lhasas tibetanske tempel viser dig vej til den legendariske by Shangri-La, hvor Larisa og hendes ekspedition sidst blev set. Find frem til, hvad der egentlig skete i Shangri-La, og afdæk hemmelighederne i labyrinten, der skjuler sig under den gamle by, der emmer af magi. Overvind forhindringer, løs hovedbrud, mød overnaturlige kræfter i de lange gange, og find spor efter din nieces forsvinding. Har du modet til at rejse til gådefulde Tibet? Tør du stå ansigt til ansigt med farerne, der venter i Shangri-La, og redde din familie hinsides verdens ende?"