Thumper
Thumper er rytmisk vold: klassisk rytme-action, hæsblæsende fart og brutal korporlighed. Du er en rumbille. Vov dig gennem det mareridtsagtige tomrum, og kæmp mod et vanvittigt kæmpehoved fra fremtiden. Skrig dig ned ad den endeløse sti, og vælt gennem barske forhindringer med enkel, lufttæt styring. Kast dig fremad, lær nye angreb og nå overvældende hastigheder for at overleve de adrenalinpumpende bosskampe. Hvert knusende stød er vævet sammen med det pulserende soundtrack. Du skal overleve rytmehelvedet for at opnå syntetisk salighed.