Med indtroduktionen af Hirschfeldens første markskjul, Canada Goose, var det tid for Connie og Doc at bestille nye varer til butikken. Strecker SxS 20G: 20-Gauge er lillesøsteren til det store haglgevær, hvis patroner har lavere hastighed og vægt, hvilket betyder mindre rekyl og nemmere håndtering: Det rette værktøj til hurtige dyr. Strecker SxS 20G har hurtig skudafvikling, er nem at affyre fra hoften og er fed at prale med – og så er den perfekt for alle jægere, som går efter fugle- og småvildt. Sigtekompatibilitet Udover det normale sigtemiddel af jern understøtter Strecker SxS 20G to optiske sigtemidler, det grønne og det røde optiske lysfibersigte. Ammunition: Fuglehagl Fuglehaglene er designet som den perfekte makker jagt på fuglevildt. Dyrehagl Dyrehagl er ideelle til jagt på småvildt og indeholder flere hagl end sit storkalibrede modstykke. Mest effektiv på kort afstand. Jagtpatroner Denne jagtpatron er alsidig og kraftig, så kraftig, at den kan nedlægge selv middelstort vildt med ét enkelt skud. Variationer: Strecker SxS 20G fås i fire forskellige farver: Scarlett, fiona, hazel og raven. Lokkeduer: Du må bare have disse tre ekstremt realistiske canadagåslokkeduer: Spisning, Vagt og Søgning Disse specialmalede lokkeduer i fuld størrelse vil narre selv den mest skeptiske canadagås. Når lokkeduerne bruges, øger det chancen for, at gæs bryder væk fra højtflyvende flokkene og lander. Incognito Deluxe Layout-skjul – markkamuflage: Det ultimative skjul til fuglevildt på græsningsområder og marker. Når skjulet er i brug, vil det være et fremragende skjul til jægere, der er ude efter fuglevildt.