Velkommen til en unik jagtoplevelse. Den spektakulære Sundarpatan Nepal Hunting Reserve venter. Her går skønhed og opdagelse hånd i hånd. Men hvis du også søger en udfordring, så er dette det helt rigtige jagtområde til dig. Opgradér dine jagtevner Opdag et enestående udvalg af dyr, hvoraf nogle kun findes i disse områder. Gå ikke glip af den sjældne og imponerende barasingha, sneleoparden og især den store tahr – som de lokale kalder ""The Great One"". De er alle blandt de 13 arter, der lever i disse vidt forskellige landområder. I lavlandet skal du være ekstra opmærksom. Her bor den bengalske tiger, hvis ensomme og flygtige natur vil komme til at udfordre dine overlevelsesevner til fulde. Den vil forfølge og angribe enhver, der bevæger sig ind på dens territorie, og opgaven er enkel: du må jage for ikke at blive jagtet ... Udforsk unikke områder Grib muligheden for at jage i områder, hvor livet leves på kanten. Gå på jagt på de sneklædte toppe i bjergområdet, udforsk de legendariske Rododendron-skove i de bølgende bakker, eller bevæg dig ind i de tætbevoksede sal-skove, der trives i lavlandets tropiske klima. Diversitet og variation er kendetegnende for Sundarpatan. Bare størrelsen på området vil kunne udfordre selv den mest erfarne jæger. Tag på en lærerig rejse til en ny kultur Sundarpatan er den perfekte mulighed for at udforske de mange rigdomme i den nepalesiske natur. Du får mulighed for at vise dine jagtevner sammen med de lokale eksperter og parkbetjente. Der vil også være missioner, hvis mål ikke drejer sig om jagt, men om for eksempel landbrug, fotografi og reparationer, hvor du skal hjælpe med at udvikle reservatet. Gå på jagt med det historiske Gandhare Rifle Gandhare Rifle var oprindeligt et bagladegevær fra slutningen af det 19. århundrede, og er nu et eksempel på nepalesisk innovation, både inden for militæret og jagt. Brug dette håndlavede gevær med høj kaliber og et enkelt skud, der symboliserer et afgørende kapitel i Nepals historie – et afgørende redskab, når du har allermest brug for det.