Udsmyk dine våben, telte og jagtskjul med disse unikke kosmetiske genstande, som er inspireret af New England Mountains Reserve. Pakken indeholder: - New England Mountains Brown Paint - New England Mountains Red Paint - New England Mountains Orange Paint - New England Mountains Scale Spray - New England Mountains Bark Spray - New England Mountains Orange Laminate Wood Indholdet i denne pakke er udelukkende kosmetisk og kan bruges på alle våben, telte og jagtskjul i spillet. Du kan se en gratis prøve i spillet, inden du gennemfører købet.