Udvid dit våbenarsenal med en helt ny samling moderne rifler! Uanset, om du er på jagt efter små kræ eller blodtørstige rovdyr, får du mere end tilstrækkelig ildkraft med disse alsidige rifler. Hver af dem findes med to forskellige skins og kan kombineres med en lang række kikkertsigter. Modern Rifle Pack indeholder: - ZARZA-15 .22LR: Den har .22LR i magasinet og er udstyret med et tilpasset løb på 16 tommer. Velegnet til små dyr. - ZARZA-15 .223: Den har .223 i magasinet og er udstyret med et tilpasset løb på 20 tommer. Velegnet til mellemstore dyr. - ZARZA-10 .308: Den har .308 i magasinet og er udstyret med et tilpasset løb på 24 tommer. Velegnet til mellemstore og store dyr.