Sig hej til din trofaste nye ven og jagtpartner, labrador retrieveren! En partner, du kan regne med Din firbenede ven kan fange enhver kanin, hare, vandfugl eller landfugl, så du kan fortsætte med at jage uden afbrydelser. Når du giver din hund kommando til at hente, vil den pligtopfyldende hente dyr omkring dig i prioritetsrækkefølge, begyndende med det dyr, du peger på. Gå på opdagelse i vildmarken sammen, og del glæden ved jagten! Opbyg et varigt bånd Styrk forbindelsen til din hund ved at kæle for den, give den godbidder og lege med den, og gør den mere effektiv ved at tage den med på jagt. Når det er tid til at tage tilbage til hytten efter en god dags jagt, kan du regne med din trofaste følgesvend, der venter med logrende hale. Din unikke følgesvend Giv din hund et navn, vælg dens pelsvariation, og giv den træk, der passer til din jagtstil. Du kan endda føje flere hunde til din liste, så det er nemt at vælge, hvilken du vil have med på jagt. Du kan få labrador retrieveren som både han- og hunhund i syv forskellige pelsfarver: Sort, gul, chokoladebrun, sølv, trækul, ræverød og champagne.