Opgradér din vildtjagt med Hunter Power Pack. Pakken giver jægere tre unikke boltaction-rifler, som er kendt for deres præcision på lang afstand og kraftfulde effekt. Nye våben Hver riffel er kompatibel med to ammunitionstyper og et udvalg af sigter. Tsurugi LRR .338 Få fingre i en af de mest eftertragtede langdistancerifler på markedet. Ideel til præcise langskud og udstyret med et aftageligt magasin med plads til fem runder. Et fantastisk valg når man skal nedlægge et stort eller farligt bytte. Malmer 7mm Magnum Formentlig en af de mest populære jagtrifler nogensinde. Det syntetiske skæfte med et geværløb af kulstål gør den til en let riffel, hvis gennemprøvede og pålidelige ydelse gør den til et meget alsidigt skydevåben, som jægere i hele verden sætter deres lid til. Olsson Model 23 Hver eneste tomme på denne moderne boltaction-riffel er designet og fremstillet med den største omhu og med de bedste komponenter. Denne riffel har en populær kaliber på .308 og er samtidigt udstyret med riflet låsestykke, et kulfiberskæfte og et geværløb i rustfrit stål og er et fremragende valg til mellemstort og stort bytte. Nye kosmetiske genstande Hunter Power Pack indeholder også nye farver, sprays, materialer og kamouflage til tilpasning af dine våben.