The Witcher 3: Wild Hunt Udvidelsespas
"Expansion Pass sikrer dig adgang til to nye, episke eventyr, der udspiller sig i Geralt of Rivias pulserende verden. Hearts of Stone fører Geralt ud på et nyt 10-timers eventyr i No Man's Lands vildmark og Oxenfurts gyder og kroge, hvor han skal forsøge at fuldføre en kontrakt fra den mystiske Man of Glass. Geralt er fanget i et virvar af bedrageri og får brug for al sin list og styrke for at løse mysteriet og forblive i god behold. Blood and Wine er en fortælling på 20 timer, der introducerer den helt nye in-game region, Toussaint, som fører Geralt til et land, der ufordærvet af krig, hvor en atmosfære af skødesløs eftergivenhed og ridderlige ritualer skjuler en blodig hemmelighed. Begge udvidelser giver spillere nyt indhold, nyt udstyr og nye fjender, og der vil være både nye og savnede fjender, der alle er skabt med maksimalt blik for detaljen og kvaliteten."