The Walking Vegetables: Radical Edition
Verden er under angreb af grřnsager, som skurkagtige rumvćsner har gjort onde. Det er op til dig at gribe til vĺben, for at forsvare planeten. Křb vĺben, trćn dine fćrdigheder og gĺ fra by til by for at fordrive de onde grřnsagsmonstre. Pas pĺ de bosser som venter i hver by. De vil mose dig! Tag udfordringen op alene eller sammen med en ven i et lokalt samarbejdsspil. Men red os uanset hvad!