The Walking Dead: Season 2, Ep.3, In Harm's Way
Tilfangetaget, blodig og forslået. Clementine og hendes gruppe finder ud af, hvad det vil sige at leve under en leder, hvis intelligens kun overgås af hans hang til brutal vold. Med flugt som hovedmål tvinges Clem til hårdtslående beslutninger i en episode, hvor de svage forgår og kun de stærke overlever.