The Walking Dead: Michonne - Episode 2
Afsnit to af tre i spilserien, der foregår i samme univers som Robert Kirkmans prisvindende serie.Efter en dristig flugt fra Monroekolonien, må Michonne, Pete og Sam løbe for livet.