The Walking Dead: Michonne - Ep. 3, What We Deserve
Afsnit tre af en tre-parts spilserie sat i Robert Kirkmans prisvindende fiktionsunivers. Michonne mærker konsekvenserne af sine valg, da hun forsøger at beskytte en uskyldig familie fra Norma og den hævngerrige Monroes folk. Som virkeligheden falder fra hinanden og genfærdene af hendes to døtre tvinger sig på, vil dine valg og beslutninger bestemme, hvem der overlever, hvem der dør og hvad frelse betyder i en verden, der er gået af helvede til. Indkøb af dette ekstraindhold forudsætter The Walking Dead: Michonne - Ep. 1, In Too Deep.