Skybound GamesAction og adventure
Clementine skal i krig. Med hjælp fra en uventet ny allieret tager hun det endelige opgør med sin egen fortid for at redde sine kidnappede venner. Kan hun beskytte dem, hun elsker, og forblive menneskelig, mens hendes nye familie forventer, at hun tager føringen? Imens holder AJ øje med hvert skridt, hun tager.