Efter en skæbnesvanger tragisk hændelse skal Clementine håndtere konsekvenserne af udfaldet og reparere sit forhold til AJ, hvis hun vil gøre sig håb om at redde deres fremtid. Men noget i skoven truer deres planer ... noget farligere end bare vandrere.