The Walking Dead: A New Frontier - Season Pass (Episodes 2-5)
Når familien er alt, du har tilbage ... hvor langt vil du så gå for at beskytte den? Fire år efter samfundet blev flået fra hinanden for de udødes hånd vækkes civilisationen langsomt til live fra kaosset. Men til hvilken pris? Kan man stole på de levende i dette nye grænseland? Du spiller Javier, en ung mand, der er fast besluttet på at finde den familie, der blev taget fra ham og som møder en pige, der selv har oplevet ufatteligt tab. Din skæbne knyttes sammen med den unge Clementine i en fortælling, hvor hvert af dine valg kan blive det sidste. Inkluderer adgang til Afsnit 2-5 i denne nye spilserie fra det prisvindende studie, Telltale Games. Køb af denne tilføjelse kræver The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1.