De levende døde vælter indover New Frontier-lejren, og Javier, Clementine og deres allierede sidder som lus mellem to negle. Spændingerne i Garcia-familien når bristepunktet. Med fortidens løfter i tankerne, hvordan vil du vælge, hvem du kan stole på, og hvem du skal beskytte? I "From the Gallows," den episke finale på The Walking Dead: A New Frontier, erfarer du, hvor store konsekvenser dine valg har... 5. episode ud af en spilserie i fem dele. Køb af denne tilføjelse kræver The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1.