The Walking Dead: 400 Days
Denne DLC-episode, fra sæson 1 af The Walking Dead, er centreret omkring en rasteplads på en motorvej i Georgia og fortæller fem forbundne overlevelseshistorier. The Walking Dead: 400 Days byder på mere rædsel og menneskeligt drama fra Robert Kirkman og Telltales prisbelønnede serie. Ekkoer af de valg, du foretog i sæson 1, vil være med i 400 Days, og de valg, du foretager i 400 Days vil give genlyd i sæson 2. Køb af denne DLC kræver, at The Walking Dead - Episode 1: A New Day er installeret.