The Voice of Freedom
Du er Benjamin Walker, Modstandsbevægelsens helt og den mest eftersøgte mand i USA. Nu sætter du alt på spil for at infiltrere Philadelphia og starte en revolution, der med en bølge af blodig hævn vil skylle KPA ud af USA. Hvis det mislykkes for dig, er alt håb om frihed ude ...