The Traveler's Path
Ryd vejen ved at rotere og bytte fliser i landskabet! Sæt dit logik talent og problemløsningsevner på prøve i The Traveler's Path, et 3D-spin på de flise-baserede positionspuslespil. I fugleperspektiv, hvor du ser over skove, snedækkede marker, ørkener og meget mere, er det din opgave at hjælpe den rejsende med at nå frem til sin destination ved at afkode den snoede sti til hans næste destination. Terrænet er segmenteret i fliser du kan roteres og flytte rundt på. Kun ved at tænke kritisk - og et par skridt frem - kan du lægge de dele af stien, der skal føre den rejsende fra start til slut. Der venter mere end 50 udfordrende baner med nye mekanikker og forhindringer, som øger udfordringen gradvist i løbet af rejsen. The Traveler's Path er et familievenligt puslespilseventyr, der kombinerer kreativ tænkning med frodige fantasy-temaer og -landskaber!