The Swindle
The Swindle er en cyber-kriminel steampunk-eskapade, hvori det drejer sig om at bryde ind i bygninger, hacke deres systemer, stjæle deres penge og hurtigt forsvinde, førend politiet dukker op. London, 1849. Scotland Yard aktiverer snart deres nye overvågningsteknologi, "Djævlens Basilisk". Dette systems overvågningsegenskaber vil være uovertrufne, og din karrierer som mestertyv ovre. Stjæl det, før dette sker. Fra vores skramlede rumskib kan du modificere din tyv med nye evner, værktøjer og en lang række teknologiske rædsler, så du kan overkomme de rigeste og mest sikre bygninger i London. Alle bygninger, som du røver, er tilfældigt genererede, så du vil aldrig spille den samme bane to gange. Har du, hvad der skal til for at mestre The Swindle?