The Surge - The Good, the Bad and the Augmented Expansion
Kræver grundspillet The Surge. Træd ind i CREO, og udforsk det gamle og forladte Quality Assurance-laboratorie, der er skabt til at presse CREO's teknologi til grænsen. Warren skal møde dr. Rischboters dødbringende testkamre, der ligner noget fra en syret tv-serie om Det Vilde Vesten! Kæmp dig gennem den vanvittige doktors træningsrum, og prøv at tilpasse dem for at få ekstra belønninger ved at kombinere op til fire af de 16 vilde modifikatorer. Efter hver bane skal du kæmpe mod unikke udfordrere, der er støbt af træningsscenarierne, og som er udrustet med 30 nye udstyrsdele – rustninger, våben og implantater – som du kan vinde!