The Surge : A Walk in the Park
Kræver grundspillet The Surge. Velkommen til CREO World – en forlystelsespark for CREO's ansatte og deres familier! Men du kan godt glemme alt om candyfloss – CREO World blev også ramt af katastrofen. Hele parken er en dødsfælde, hvor omflakkende redningshold har mistet forstanden, og hvor robotmaskotter tålmodigt venter på at give nye besøgende en dødbringende velkomst. CREO World byder på et væld af friske udfordringer. Parken blev i sin tid bygget for at fejre CREO og virksomhedens mission. Med sine labyrintiske stier og utallige hemmeligheder adskiller parken sig markant fra resten af komplekset. Overlev de rasende maskotter, og udforsk parkens forlystelser, inden du tager kampen op mod en drabelig boss i den ødelagte park. Nedkæmp den nye trussel med 16 helt nye våben, nye pansersæt og nye implantater, som du kan bruge til opgradering og tilpasning af din spillestil.