The Surge 2 - BORAX-I Quantum Mace
Udvid din The Surge 2 oplevelse med “BORAX-I Quantum Mace”, eksklusivt tilgængelig med Sæsonkortet. Dette frygtinducerende våben som oprindeligt er skabt ud fra CREOs meget ondartede gnisteprojekt, Quantum Mace, kanaliserer utrolige mængder af stråling direkte gennem dens klinger, mens brugeren (næsten) forbliver helt uforurenet. Smadr dine fjender helt ind i femte dimension eller smelt dem ned til atomer – Valget er dit! Find det alt imens du kæmper dig vej igennem Jericho City, afskær det fra dine fjender og udstyr det til dig selv!