The Suicide of Rachel Foster
ADVARSEL OM INDHOLD: I dette spil indgår temaer om selvmord og et seksuelt forhold mellem en voksen og en mindreårig. 1993 LEWIS & CLARK COUNTY, MONTANA, USA For ti år siden forlod teenager Nicole og hendes mor familiehotellet efter at have opdaget hendes far Leonards affære og følgende graviditet med Rachel, en pige på hendes egen alder, der til sidst begik selvmord. Nu, hvor begge hendes forældre er gået bort, håber Nicole at opfylde sin mors sidste vilje: At sælge hotellet og genetablere forholdet til Rachels slægtninge. Hun vender tilbage til hotellet med familiesagføreren for at tage den forfaldne struktur i øjesyn. Da vejret uventet bliver dårligt, afskærer det Nicole fra at forlade det store bjerghotel, og hun finder støtte i Irving, en ung agent fra katastrofeberedskabet, der bruger en af de første radiotelefoner, der nogensinde blev fremstillet. Med hans hjælp begynder Nicole at undersøge et mysterium, der stikker langt dybere, end hvad folk i dalen troede. En historie om kærlighed og død, hvor melankoli og nostalgi smelter sammen til en gribende spøgelseshistorie.