The Spectrum Retreat
Spectrum Retreat er et udfordrende førstepersons-gådespil, der finder sted i den nærmeste fremtid. Du vågner op på Penrose Hotel, et fredeligt, men foruroligende tilflugtssted fra omverdenen. Du er en værdsat gæst, og din eksistens er indlejret i korridorerne og gæsteværelserne på The Penrose. Din udforskning af det slående art deco-hotel begynder at afsløre mysterierne, både bag The Penrose og usikkerheden omkring dit nuværende ophold. Dit ønske om at opdage sandheden blokeres af en række farvekodede gådespil, hjernevridende fysikudfordringer og den voksende frygt for at afsløre dine sande intentioner.