The Smuggler
Denne lejesoldat er en ny heltetype-enhed, der kan rekrutteres for at personalisere din karakterliste endnu mere. The Smuggler er tilgængelig for Mercenaries og Sisters of Sigmar Warbands. Imperiets splittelse gavner dem, der vil sælge smuglervarer eller vil undgå de afgifter, der pålægges af baroner og storborgere. Ingen vare er mere fristende for smuglerne end Mordheims Wyrdstone. Smuglerne skal være dygtige med sværd og pistol, være vant til at kæmpe mod mange fjender og ikke uvillige til at bruge tricks og fælder. Frem for alt skal de være karismatiske og i stand til at støtte deres kammerater i den mørkeste stund.