Få flere måder at spille på til en fantastisk pris ved at købe en Bundle! Indeholder Nye venner Expansion Pack, Romantisk haveindhold, Bowlingindhold og Fitnessindhold Stuff Pack til The Sims 4. Fortæl nye historier med sjove klubaktiviteter, få lidt romantisk kvalitetstid med andre simmere, tag på bowlingtur eller træn sammen med andre! NØGLEFUNKTIONER The Sims 4 – Nye Venner – opret og bliv medlem af klubber med unikke interesser og personligheder, hvor du bestemmer reglerne, vælger stilen og finder det perfekte sted at hænge ud. The Sims 4 Romantisk haveindhold – anlæg en underskøn victoriansk have, hvor dine simmere kan nyde romantikken og dyrke naturens mystik. The Sims 4 Bowlingindhold – spil imod dine venner, og finpuds dine bowlingfærdigheder, så du kan lære smarte tricks. The Sims 4 Fitnessindhold – giv dine simmere en tur på en rullende klatrevæg, så de kan more sig og blive stærkere på samme tid.