The Riftbreaker: Heart of the Swamp PC
Koloniseringsmissionen på Galatea 37 fører Ashley og mr. Riggs til forskellige unikke steder på planeten. Denne gang må vores helte begive sig ind i Svampesumpen – et ekstremt frodigt og mangfoldigt økosystem, som omkranser Det store paddehattetræ. Desværre er balancen i dette smukke biom i fare. Parasitter spreder kaos i hele landet. Ashley tager det på sig selv at genetablere balancen i Svampesumpen. Om denne udvidelse: Heart of the Swamp er den tredje verdensudvidelse i The Riftbreaker. Oplev hemmelighederne i Svampesumpens biom i den helt nye historiekampagne. På den mangefacetterede mission skal du undersøge det lokale økosystem indefra. Den viden, du tilegner dig, giver dig mulighed for at anvende din teknologi og strategi i kampen mod nye fjender i den uudforskede region. Genskab områdets harmoni, eller efterlad en rygende bunke aske. Valget er dit. Indeholder: Oplev et helt nyt kapitel i historiekampagnen, der udspiller sig i Svampesumpen. Byg baser både på land og i vand, efterhånden som du tilpasser din teknologi til betingelserne i omgivelserne. Undersøg områdets unikke planter og dyr. Lær, hvordan de har tilpasset sig til at overleve under de ekstreme vilkår i Svampesumpen. Anvend avanceret basebygningsteknik for at skabe komplekse strømforsyningskæder til dine forposter. Forøg din bases forsvarskraft ved hjælp af de helt nye gigantiske forsvarstårne. Kæmp tilbage mod sygdommen, som forstyrrer balancen i det enorme, skrøbelige økosystem. Indhold i denne udvidelse: Historiedelen af denne udvidelse er integreret i hovedkampagnen fra The Riftbreaker-grundspillet. Den nye historie og indholdet i denne udvidelse bliver låst op, efterhånden som du spiller spillet. Hvis du tidligere har gennemført historiekampagnen i The Riftbreaker, kan du fortsætte dit eventyr, hvor du slap. Den nye historie bliver straks låst op, så du kan udforske denne nye del af verden.