The Redress of Mira
Oplev en enorm fantasiverden på din rejse mod sandhed og trøst! Træd ind i en højtidelig og smuk fantasiverden, mens du hjælper Mira i hendes stræben efter indre fred. The Redress of Mira er et dynamisk eventyr der skiftende bliver fortalt i første og tredje person, Du er titelhelten Mira der udforsker de middelalderlige landskaber, der er skabt med kærlig hånd og ser frodige og fredfyldte ud på overfladen. Men de skjuler en mørk og farlig verden nedenunder. Efter at have lært de velbevogtede hemmeligheder fra sin mor, tager Mira ud på en personlig rejse ved hjælp af bøger og visioner fra fortiden. Du kan gå, løbe, klatre og køre gennem de maleriske omgivelser. Du gennemfører små platform- og puslespilsekvenser og møder et farverigt persongalleri spredt over hele verden. Forsvar dig mod fjender - både menneskelige og monstrøse. Kommer du til at se enden på Miras fortælling, og vil den bringe hende den fred, hun søger?