The Records of the Grand Historian
Dette er spilindholdet "The Records of the Grand Historian". Bemærk: Dette indhold er en særlig bonus til Wo Long: Fallen Dynasty Complete Edition. Bemærk: Dette indhold vil muligvis kunne købes separat på et senere tidspunkt.