The Quarry - 50'ernes tilbagevendende outfits til karaktererne
Rejs tilbage i tiden med dine yndlingsrådgivere! Denne retropakke er fuld med outfits med 50'er-tema til The Quarrys spilbare figurer. Hvis vores beregninger er korrekte, vil disse tematiske outfits virkelig forbløffe dig.