The Poison Wind Globadier
Denne lejesoldat er en ny heltetype-enhed, der kan rekrutteres for at personalisere din karakterliste endnu mere. Poison Wind Globadier er tilgængelig for Skaven og Cult of the Possessed Warbands. Globadiers er klanrotter, som er trænet i at bruge Clan Skryres luskede våben, og de sælges som krigere til warbands af Warlock-Engineers. Warpstone-gassen i globerne kan dræbe eller forkrøble fjender eller forhindre troldmænd i at bruge magi. Andre alkymistiske gasser kan forstærke eller endda helbrede dem, der udsættes for magi. Disse luskede rottemennesker fremstiller endda bomber, der ligner wyrdstone for at lemlæste de uforsigtige.