The Park
The Park foregår i en uhyggelig forlystelsespark, som gemmer på en mørk og dyster hemmelighed, og byder på en psykologisk gyseroplevelse på 1-2 timer med fokus på udforskning og fortælling frem for kamp og action. En dag i parken ... en bortkommen bamse ... et forsvundet barn. Mens solen går ned over Atlantic Island Park, må du udforske dens forfaldne forlystelser i jagten på din søn Callum. I fortællingen, som er skrevet af et prisvindende forfatterhold, vil du opleve panik og paranoia, mens mørket falder på. - Udforsk Atlantic Island Park, og prøv forlystelser som pariserhjulet, radiobilerne og rutsjebanen. Men pas på, for nogle af dem har deres eget liv. - Træd ind i rollen som Lorraine, en kvinde som står over for en forælders værste mareridt, og udforsk hendes historie såvel som parkens mørke og tragiske baggrund. - Kald på Callum, interagér med omgivelserne for at finde spor, og lyt til Lorraines indre stemme i takt med, at spillet skrider frem.