The Myth Seekers Collection
Holder du af myter og ældgamle legender? Kunne du tænke dig at vandre rundt i smukke europæiske byer som Paris eller Prag? Så drag af sted for at udforske en lang række af fantastiske steder sammen med Amelia, det dygtigste medlem af Myth Seekers Agency. Find kraftfulde genstande, og udforsk den forsvundne by Ys. Red dine kolleger og hele verden i The Myth Seekers Collection. The Myth Seekers: The Legacy of Vulkan - Stå ansigt til ansigt med ældgamle guders arv! The Myth Seekers 2: The Sunken City - Kan kærligheden genskabe det, som hadet har ødelagt?