The Metronomicon: Slay the Dance Floor Deluxe Edition
Red verden fra magiske fest-crashere Med en alle tiders historie og et farverigt cast af musikalske helte og skurke får du i Metronomicon lov til at styre en fest med otte nye mestre inden for den "rytmiske kampkunst" til at føre musikalsk krigsførelse mod en masse dansende banditter. Styr op til fire helte samtidigt, mens de udfører magtfuld magi. Kæmp mod deres holdkammerater, og vind over deres fjender med masser af magiske danse-moves. Dit holds effektivitet handler om rytme, så tag dit dansetøj på, sæt lys på fars disco-kugle og gør dig parat til Metronomicon. Og huskede jeg at nævne sofa co-op? For der er ikke noget bedre end en pansret dansepartner. Med musik fra talenter såsom Jimmy Urine fra Mindless Self Indulgence, Shiny Toy Guns, Pertubator, YACTH og mange, mange flere!