The Long Journey Home
Der er millioner af stjerner i universet. Kun en af dem er hjem. Det var tænkt som en kort testkørsel – en hurtig flyvning til Alpha Centauri og tilbage. Men da menneskehedens første eksperimentelle springrejse går galt, finder du og din besætning jer selv fanget på den forkerte side af galaksen. Nu er I helt alene – og den eneste vej tilbage fører gennem det ydre rums umådelige ukendte. På din underlige rejse vil du støde på uforudsete forhindringer og ufattelige skatte. Du vil fejle, og du vil samle dig selv op igen. Du vil lide smertefulde tab og også finde nye venner – i et vibrerende univers, der ændrer sit design med hver ny rejse. Dit allervigtigste mål: at bringe din besætning hjem til deres familie og venner. The Long Journey Home kombinerer en åben verden fuld af galakser, planeter og uregelmæssigheder med missioner og mekanik som i et skurkeagtigt rollespilsspil. Du skal træffe beslutninger – og vælge at leve med konsekvenserne. En destination. Endeløse eventyr. Hvor tager denne rejse dig hen?