Der er hylemorsomt i det vilde vesten! Du får masser af grin og evner med disse særlige bukser. Drej rundt, og tiltræk dig flere hingste med tornadobukserne. Tag dine prospektørbukser på, og få flere værdigfulde hingste. Fyr op med de hede bukser, og hop højere med harebukserne. Der er endnu mere gang i den med de nye roller: Old Ollie, Wild Will, Sudds Backwash og Rootbeer Belle.