The Last Hero of Nostalgaia - The Rise of Evil DLC
Begiv dig ud på et nyt eventyr og dybere ind i Nostalgaia-verdenen med ankomsten af DLC-udvidelsen, The Rise of Evil. Find vej til stedet, hvor nostalgiens integritet, traditioner og fremskridt krydses og venter på, at din heroisme former landskabet på ny. Modstå angrebene fra mægtige fjender, der med deres blotte og overvældende tilstedeværelse er et bevis på de brutale prøvelser, som venter din frygtløse sjæl. Udfordr nostalgiens grundstof, mens du bryder kæderne, som binder fremskridtet, og optrevler mysteriet om dens magt. Afdæk den uhyggelige fortælling om de faldne helte, som blev grebet af korruptionens kløer, samtidig med at du finder frem til de manglende fragmenter, der undgik fortidens, gammeldags måder. - Brug hovedet i de helt nye områder, som bare venter på eventyrere. - Få fat i nye rustninger og våben, som kan hjælpe dig under din mission. - Kæmp mod kraftfulde, nye fjender og episke, nye boss-modstandere. - Invitér dine venner til at slutte sig til dig helt gratis i multiplayer, hvis du ejer dette DLC-indhold. Skæbnens vinde kalder på dig og beder dig om at hæve dig over mængden og favne det ekstraordinære. Er du klar til at kaste dig ud i dette episke eventyr, mens du former dit eget eftermæle som et varsel om forandring, eller vil du lade den lokkende fortid binde dig i stagnationens kæder? Valget, du ædle kriger, er dit, mens du marcherer mod evighedens udkant.