The Language Of Love
Mitsuki flytter fra landet til Tokyo for at gå på den strikse cram skole med håb om at bestå sin universitet optagelseseksamen det næste forår. Han finder imidlertid hurtigt ud af, at hans andre klassekammerater behandler ham som en social udstødt, i og med at han er den ældste på sin skole. Det viser sig at være umuligt at få venner, og Mitsuki overgiver sig til en isoleret, ensom tilværelse... Dog kun indtil at han møder den enlige mor, Himuro Kyouko, som blot tilfældigvis bor i det samme lejlighedskompleks som ham. Mitsuki tilbyder at hjælpe Kyouko med at passe hendes datter Tama. For at gengælde tjenesten, hjælper Kyouko Mitsuki med at studere til sine kommende eksamener. I løbet af et år binder de to sig - først som venner og derefter som noget mere. Funktioner: * Omkring 80.000 ord om kinetisk historie (ca. 5-6 timers læsning) * Detaljeret baggrunds- og karakterkunst * En brugerdefineret soundtrack * Daglige beskeder fra historiens heltinde Kyouko, * En sød alenemor!