The Inquisitor - Deluxe Edition Upgrade
Vær klar til at opfylde dine inkvisitoriske pligter over for Det hellige Kontor i The Inquisitor - Deluxe Edition. Sæt en skræk i livet på alle syndere inden for Koenigsteins grænser ved hjælp af den ærefrygtindgydende stormesterdragt. Og forkæl dine øjne og ører med det digitale kompendium og det originale soundtrack.