The Inner World - The Last Wind Monk
Løs hjernevridende pusleopgaver i en verden fuld af mysterier, og red fløjtenæse-familien! Deres dynasti har vogtet over Asposia i århundreder. I al hemmelighed fylder de roly-poly-verdenen med lys og liv. Men hvis deres eksistens bliver opdaget, bliver de jaget. Emil, der handler med lidt af hvert, fik alle asposianere til at tro, at dynastiet er i ledtog med mørke kræfter. Den eneste, der kan stoppe den onde Emil, er arvingen til tronen: Robert. Han har dog været stiv af skræk i tre år. Med stor entusiasme, men så godt som ingen idé om, hvad han egentlig laver, begiver han sig ud på et eventyr for at finde den legendariske sidste vindmunk. Selvfølgelig har han godt følgeskab: Peck, der er lige så loyal, som den kan flyde, og rebellen Laura, som kan hidse sig op over skyerne, og som Robert elsker, med stort E. Alt ændrer sig, da de møder den mystiske Mama Dola, som synes at vide mere om Roberts skæbne, end Robert selv bryder sig om. Indhold: Oplev den sjove og bevægende fortsættelse af “The Inner World”. Det gør ikke noget, hvis du ikke har spillet det første spil! Spillet kan spilles selvstændigt! Skift frit mellem at spille som vores charmerende asposianske helte Robert og Laura, og deres klodsede, men venlige due, Peck. - Nyd de hylende morsomme dialoger med fantastiske voice-overs. - Mange timers sjov med hjernevridende opgaver venter dig: Udfordr onkel Obo til et spil Knock-Knock og vind nogle meget nyttige ruller fængselstoiletpapir. Lav ballade i Tumble Mouse Shearing-fabrikken, hjælp en desperat Bingo Pony med at blive lykkelig igen, bring en nuttet baby-gorf hjem, og red Asposia! Igen! - Takket være det patenterede system med tips på flere niveauer kan alle gennemføre spillet! - Lær nye sange på din magiske fløjtenæse, aktivér gamle artefakter og hidkald vinden! - Bliv opslugt af de smukke animationer og det stemningsfulde soundtrack. - Udforsk Asposia Centrals kabelbanestation, hvor du kører med hovedet nedad, lær de spøjse Tumble Mouse-fabriksarbejdere at kende, afslør hemmeligheden bag Shovel-bjergene og meget mere!