The Infectious Madness of Doctor Dekker
Du er en psykiater, der forsøger at løse et mord, mens du behandler de usædvanlige patienter fra den nyligt afdøde Doktor Dekker. Stil spørgsmål og indsaml beviser som du løfter sløret for identiteten af den tilfældigt genererede morder, mens du forsøger at finde ud af det kaos, der blev efterladt. Doktor Dekker's Smitsomme Galskab er et Lovecraftian FMV mord mysterium, som giver spillerne fuld frihed til at spørge mistænkte ved at skrive deres egne spørgsmål eller ved at vælge fra en forudbestemt liste. De har også spørgsmål til dig, men pas på hvad du siger. Dine ord bestemmer deres eventuelle skæbne og din egen! FMV - 1600+ HD fuld-motion video respons. TILFÆLDIG MORDER - Valgt i starten af spillet for at bekæmpe spoilere. FRITEKST INDTASTNING - Spørg hvad du vil, skriv spørgsmål, sætninger eller bare søgeord. FORESLÅET SPØRGSMÅL - Et ekstra spørgsmålssystem optimeret til konsollen. FLERE SLUTNINGER - Find ud af, hvem der gjorde det, og hvad sker der med dig og dine patienter ... FLERE HISTORIER - 6 hovedmistænkte og 5 side-opgaver. John Guilor (Modsigelse) ENKELT UI - Se beviser, tag noter, se genoptagelser og se din spørgsmålshistorik.